sobota, 5 października 2013

Kanapki z relishem awokadowo-mangowym

W dzisiejszym poście umieszczam eksperyment smakowy z bloga Fun & Taste, czyli relish z mango i awokado (dla niewtajemniczonych "relish" to po prostu pociapane w kosteczkę owoce/warzywa jako dodatek do dań :)) Uważam, że to świetne źródło dobrych tłuszczów i witamin. Do wykonania zużyłam:
  • pół awokado
  • pół mango
  • pół czerwonej cebuli
  • trochę kolendry
  • 2 łyżki soku z cytryny
  • sól i pieprz
  • natkę pietruszki jako ozdobę
  • 2 kromki chleba Pro body
Awokado, mango i cebulę kroimy w kosteczkę. Dodajemy siekaną zieloną kolendrę lub rozgniatamy ziarenka i dodajemy do reszty. Przyprawiamy solą i pieprzem wg uznania. Odkładamy do lodówki, aby wszystko się schłodziło. 2 kromki chleba pro body dzielimy na pół i nakładamy powstały relish. Ja nałożyłam mniej więcej połowę przygotowanej mieszanki. Porcja pokazana na zdjęciach ma 440 kcal, sam relish ma 226 kcal. Spróbujecie?


Ps. Przepraszam za długą nieobecność na blogu, mam nadzieję, że uda mi się nadrobić zaległości :)

11 komentarzy:

  1. ciekawe połączenie :) ja spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie pyszne! Uwielbiam mango ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie pyszne! Uwielbiam mango ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe połączenie, musi interesująco smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę o kontakt(adres e-mail wraz z nazwą bloga) na kontakt@blog-media.pl
    Chciałabym przedstawić możliwość współpracy

    OdpowiedzUsuń
  6. z własnego doświadczenia polecam produkt ultra slim jako najlepszy środek na odchudzanie
    http://track.ultra-slim.pl/product/Ultra-Slim/?pid=121&uid=7302

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda to przepysznie. To będzie moje jutrzejsze śniadanie ;)
    Zapraszam również do mnie:
    http://beondieteathealthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. bombowy przepis zapraszam do siebie na wyzwanie i wyprz

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kanapki z awokado :) Na pewno wypróbuje przepis.
    Zapraszam do mnie
    http://www.apap.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Powszechny kult ciała i urody spowodował, że tylko niewielka grupa osób jest szczęśliwa. Większość dąży do boskości, zmieniając ciało i ubiory, inwestując w siebie, żeby być jeszcze wspanialszym, eksperymentując z głodówkami i dietami, ale z reguły jest to złe odżywianie. Każdy z tych wynalazków albo niszczy metabolizm albo powoduje efekt jojo. Naprawdę jedynym sposobem jest zaufanie Dobremu dietetykowi.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie każdy komentarz od Was, jeśli macie pytania, sugestie lub po prostu się Wam coś podoba - komentujcie!